loading...
mp3down
mp3down بازدید : 60 یکشنبه 24 اسفند 1393 نظرات (0)

قیمت گن مردانه اسلیم لیفت
نورافکن شکار

بدبینی زنانه به داشتن هوو کافی بود تا وی به انتقام‌گیری سایبری دست بزند. این زن از ترس هووی خیالی، دختر آشنایی را هدف حمله سیاه قرار داد و این در حالی بود که هیچ ارتباطی بین قربانی‌اش با شوهر جوان وی نبود.

چندی پیش، دختر 27 ساله‌ای به نام فریبا به پلیس فتای استان خراسان رضوی مراجعه کرد و با ناراحتی گفت که نمی‌داند چه کسی با چه خصومتی عکس‌های خصوصی وی را در فضای مجازی انتشار داده و باعث آبروریزی‌اش و سوءاستفاده‌های دیگران شده است.

وقتی با دستور قضایی، تیمی از پلیس فتای استان خراسان رضوی وارد عمل شد و درحالی که از همان ابتدا مطمئن بود که این اقدام سیاه از سوی آشنایان فریبا است به بررسی سایبری گسترده‌ای دست زد.

دختر جوان که خیلی ناراحت بود در تحقیقات پلیسی گفت: مدتی پیش از سوی چند دوست و آشنا شنیدم که عکس‌های خصوصی‌ام که در رایانه و موبایلم بودند در فضاهای اجتماعی پخش شده و عامل این کار با قرار دادن شماره موبایل و بحث‌های غیراخلاقی باعث آبروریزی و مزاحمت‌های زیادی برایم شده است.

وی افزود: نمی‌دانم چه کسی این کار را کرده است. همه آشناها می‌گویند حتما با خصومت این کار صورت گرفته اما من به هیچ کسی بدی نکرده‌ام و نمی‌دانم چرا چنین اتفاق سیاهی برایم افتاده است.

هووی خیالی

رئیس پلیس فضای سایبری خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت دختری 27 ساله به نام فریبا مبنی‌ بر انتشار تصاویر خصوصی‌اش در شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه تیمی از کارشناسان وارد عمل شدند.

سرهنگ جواد جهانشیری افزود: کارشناسان پلیس پس از بررسی دقیق ادعاهای این دختر با یک‌سری تحقیقات فنی در فضای سایبر عامل انتشار تصاویر خصوصی دختر جوان در شبکه‌های اجتماعی را شناسایی و با هماهنگی قضایی به پلیس فتا احضار کردند.

وی ادامه داد: عامل این اقدام سیاه که زنی جوان است در بازجویی‌ها سعی در ادعای بی‌گناهی کرد اما وقتی سرنخ‌های دیجیتالی را دید چاره‌ای جز اعتراف ندید.

وی تصریح کرد: زن انتقامجو در تحقیقات علمی پلیس سایبری گفت که در پی مشکوک شدن به ارتباط این زن با شوهرش در شبکه‌های اجتماعی با انتشار تصاویر خصوصی‌اش می‌خواست انتقام بگیرد.

این زن که سمیه نام دارد ادامه داد: من هیچ خصومتی با فریبا نداشتم و همیشه رفتار مناسبی با هم داشتیم اما متوجه صمیمیت بین او و شوهرم شدم و احساس کردم رابطه‌ای پنهانی دارند. از آن به بعد هر روز تصور داشتم که فریبا هوویم است و زندگی‌ام را طوفانی کرده از این رو تصمیم گرفتم با انتشار عکس‌هایش چهره او را خراب کنم تا شوهرم به زندگی خودمان دلگرم باشد.

سرهنگ جهانشیری با اشاره به معرفی این زن به دادسرا به شهروندان توصیه کرد از نگهداری تصاویر شخصی و خانوادگی خود در گوشی‌های تلفن همراه و رایانه خودداری کرده و به هیچ عنوان گوشی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و همواره از کدهای امنیتی برای جلوگیری از سرکشی افراد غیرمجاز در گوشی‌های خود استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: هرکسی که به هر نحو اقدام به مزاحمت و هتک حیثیت در محیط مجازی کند براساس قانون جرایم رایانه‌ای افزون بر اعاده حیثیت به حبس و جزای نقدی محکوم می‌شود.

بنابه این گزارش، بررسی‌ها نشان داده است که هیچ ارتباط عاطفی‌ای بین فریبا و شوهر زن انتقامجو نبوده و سمیه در یک توهم زنانه دست به این اقدام زده است.

ایران

mp3down بازدید : 61 یکشنبه 24 اسفند 1393 نظرات (0)

دوربین دوچشمی
روغن مار براي ريش

چراغ پیشانی

چراغ پیشانی زوم دار شارژی حرفه ای

چراغ پیشانی یا هدلایت حرفه ای مناسب کوهنوردی ، دوچرخه سواری در شب ، غارنوردی ، معدن ، ماهیگیری ، تعمیرات ، حفاری و ....

چراغ پیشانی

شما بازدید کننده عزیز هم که احساس می کنید نیاز به این چراغ پیشانی ندارید ، مطمئنا پس از خرید و استفاده بموقع در مسافرت های شبانه و تعمیرات یا پنچری خودرو و ... استفاده در کمپینگ و ..... پی به ارزش و قدرت آن خواهید برد

و شما دوست گرامی که تمایل به دوچرخه سواری در عصر و یا شب دارید، با خرید چراغ پیشانی علاوه بر روشنائی مسیر دوچرخه سواری ، خودروهای عبوری را از وجود دوچرخه مطلع و مانع تصادفات احتمالی خواهید شد

این چراغ پیشانی یا هد لایت حرفه ای دارای ال ای دی معمولی نبوده و یک ال ای دی بزرگ حرفه ای XML-T6 دارد که بسیار پرنور و خیره کننده بوده و مسافت زیادی را نورانی می کند

دارای دیمر در قسمت جلو بوده و بهمین دلیل میتوانید شعاع تابش نور را کم یا زیاد نمائید

چراغ پیشانی حرفه ای

دارای قاب مخصوص نگهداری

دارای بند کشی محکم و راحت با قابلیت تنظیم

دارای منبع تغذیه در پشت سر

دارای دگمه پاور سه حالته در قسمت جلو می باشد

قسمت جلو که چراغ ال ای دی مخصوص نیز روی آن قرار گرفته قابلیت تغییر زاویه بسمت پائین را دارا می باشد و با این قابلیت و به کمک دیمر قادر به تنظیم نور در مقابل خودتان و یا مسافت دور با شعاع نوری باز یا بسته را خواهید داشت

نور مهتابی از خود ساطع میکند

دارای سه حالت نور شدید و نور متوسط و نور چشمک زن می باشد

با استفاده از یک باطری مخصوص شارژی 4800 میلی آمپر ساعت کار می کند البته یک عدد خشاب باطری معمولی نیز در داخل پکیج تعبیه گردیده که در صورت اتمام باطری میتوان با استفاده از 3 عدد باطری نیم قلمی معمولی نیز از چراغ پیشانی استفاده نمود. فروشگاه ما نیز جهت رضایت خاطر خریداران عزیز یک عدد باطری شارژی یدکی نیز بعنوان اشانتیون بهمراه کالا تقدیم می نماید

شارژ آن از طریق شارژر برقی داخل پکیج و از طریق برق شهری امکانپذیر می باشد

هد لایت

فیش شارژ آن در قسمت عقب قرار گرفته است

بسته به نوع استفاده ایکه از چراغ پیشانی انجام خواهید داد از 12 ساعت تا 48 ساعت قادر به ادامه کار می باشد

البته در صورت استفاده گهگاهی تا هفته ها شارژ خود را از دست نمیدهد

قیمت خرید پستی ( پرداخت وجه به مامور پستی ) چراغ پیشانی حرفه ای با کلیه متعلقات و یک باطری شارژی اضافی ( 2 باطری ) 66 هزار تومان

قیمت خرید نقدی ( واریز اینترنتی وجه ) چراغ پیشانی حرفه ای با کلیه متعلقات و یک باطری شارژی اضافی ( 2 باطری ) 54 هزار تومان

mp3down بازدید : 57 یکشنبه 24 اسفند 1393 نظرات (0)

قيمت روغن مار
دوربين دو چشمي ساکورا

چراغ کمپینگ outlander با 31 LED و قابلیت کارکرد 30 ساعت با 4 باطری قلمی و کار با شارژر سوزنی دارای مشخصات فنی چراغ کمپینگ چقدر روشنایی داره؟

چراغ اضطراری سیار آهنربایی دو طرفه

عکس چراغ اضطراری

چراغ قوه ای برای کار یا نگهداری در خودرو و کمپینگ و غیره

عکس چراغ ال ای دی

قابل استفاده بعنوان چراغ قوه دستی و هم چنین چراغ قوه آویز و چراغ قوه رو میزی و یا چراغ اضطراری خودرو جهت اتصال مغناطیسی به هر قسمت از بدنه خودرو

عکس چراغ ال ای دی

ادامه توضیحات در فروشگاه فروشنده این کالا

 

عدم استفاده از چراغ‌های خوراک‌پزی و روشنایی گازی، نفتی، بنزینی، الکلی و (بطور کلی هر نوع وسیله‌ی روشنایی و گرمایشی که دارای شعله باشد)

mp3down بازدید : 50 یکشنبه 24 اسفند 1393 نظرات (0)

دسته عکس سلفي
پيچ گوشتي ستاره اي

انگلستان یک محل هیجان انگیزی برای کسانی که به ارواح باور دارند، است. در بیشتر جاهای این کشور مکان های خالی از سکنه زیادی وجود دارد مکان هایی که برای گشت و گذار مشهورند چیزی در حدود 10000 عدد می باشد.

یکی از این مکان ها به اسم قلعه دادلی در غرب میدلندز است. طبق اخباری که در صفحات روزنامه ی هفته گذشته به چشم می خورد، پس از اینکه یک توریست به طور کاملا اتفاقی عکسی از یک قسمت این فضا گرفت، متوجه "بانوی خاکستری” قلعه که در زیر طاق سرپوشیده قدیمی ایستاده است، شد که فقط با بزرگنمایی دیجیتال، تصویر قابل مشاهده شد.


پارسینه

mp3down بازدید : 36 یکشنبه 24 اسفند 1393 نظرات (0)

وسایل کوهنوردی+قیمت
انواع گن لاغری مردانه

 40سالگی سن عجیب و غریبی است. از آن سن‌هایی كه برای افراد به ویژه زن‌ها، حس متفاوتی را به دنبال دارد. حس بین ترس و تجربه. ترس به این خاطر كه بسیاری از زن‌ها در آستانه ورود به این دهه نگران می‌شوند؛ نگران از دست دادن زیبایی. انگار هر خط صورت‌شان یك گام آنها را از جوانی دور می‌كند. شاید به همین خاطر است كه حتی از فكر كردن به آن هم فرار می‌كنند اما بعضی از خانم‌ها هستند كه سن را تنها یك عدد می‌دانند و هر چین و چروكی را كه روی صورت‌شان می‌افتد نشانی برای افزودن تجربیات‌شان بدانند.


نمونه این افراد سحر زكریا است؛ دختری كه در گذر از 40 سالگی همچنان احساس زیبایی و جوانی می‌كند و اینگونه افراد معتقدند كه به سن فقط باید به چشم یك عدد نگاه كرد. سحر می‌گوید در 42سالگی همان حسی را دارد كه در 20 سالگی داشته و هیچ وقت اهل پنهان كردن سن و سالش نبوده. او نگران نیست كه در این سن هنوز مجرد مانده، بلكه ازدواج را اتفاقی می‌داند كه باید به وقتش رخ دهد. گفت‌وگوی ما با سحر را در مورد 40 سالگی بخوانید.

وقتی دو سال قبل مصاحبه شما را خواندم كه در آن صراحتا اعلام كرده بودید كه با آغوش باز به استقبال 40 سالگی می‌روید، حسابی تعجب كردم.

چرا تعجب؟!

شاید بخشی از آن تعجب به این خاطر بود كه خانم‌ها به ویژه اگر مجرد باشند، علاقه چندانی به بیان سن‌شان در آستانه 40 سالگی ندارند؟

به نظرم این موضوع بیشتر جنبه فرهنگی و روانشناختی دارد. خانم‌ها نگران بالا رفتن سن‌شان هستند چون تصورشان بر این است كه با بالا رفتن سن، زیبایی‌شان تحت تاثیر قرار می‌گیرد و ممكن است مانند گذشته جذاب نباشند؛ در حالی كه اگر شما به این موضوع فكر كنید كه با اضافه شدن سن‌تان دارای تجربیات زیادی شده‌اید، این تجربیات باعث می‌شود شما رفتاری پخته‌تر و با وقارتر داشته باشید و از پس مدیریت هر موضوعی بر بیایید. در این شرایط شك نداشته باشید جذابیت شما چندین برابر گذشته خواهد شد.

شاید افرادی به این موضوع هم فكر می‌كنند اما لزومی نمی‌دانند سن‌شان را به همه اعلام كنند.

چرا نباید اعلام كرد. به نظرم سن واقعا یك عدد و رقم است و اعلام آن به اعتماد به نفس افراد باز می‌گردد. به‌طور مثال اگر شما پنج یا 10 سال از سن واقعی‌تان كمتر باشید چه ویژگی به شما اضافه می‌شود البته كه هیچ ویژگی... .

اما برخی از افراد به ویژه بازیگرها فكر می‌كنند كه با اعلام سن‌شان ممكن است دیگر نتوانند نقش دختر جوان را بازی كنند.

به هر صورتی این موضوعی است كه در كشور ما به یك دغدغه بدل شده است. اكثر فیلم‌ها و سریال‌های ما صرفا به دنبال عروسك هستند نه بازیگر، وگرنه در یك قصه خوب جای كار برای هر سن و شرایطی وجود دارد. وقتی توجه ما صرفا به مسائل ظاهری است طبیعی است كه افراد به پنهان‌كاری روی می‌آورند و در 40سالگی هنوز خودشان را یك دختر 20 ساله جا می‌زنند.

شما نگران نیستید كه با بالا رفتن سن‌تان دیگر نتوانید نقش دخترهای جوان را بازی كنید؟

نه؛ من واقعا نگران نیستم؛ نه در زندگی شخصی و نه در زندگی حرفه‌ای دلواپس این نیستم كه وارد 42 سالگی شدم. به نظرم كسی كه تنها دغدغه‌اش در سن و سالش خلاصه می‌شود، چیز زیادی از زندگی نمی‌داند و از عمرش به اندازه كافی لذت نبرده. فیلم خوب ندیده، كتاب نخوانده و معاشرت‌های مناسب نداشته است و به خودش شادی هدیه نداده. اگر شما این كارها را انجام داده باشید دیگر نگران سن و سال‌تان نیستید و هر سالی را كه از عمرتان می‌گذرد برگی زرین می‌دانید و معتقدید كه آن را با بهای تجربه به دست آورده‌اید.


شما در بخشی از صحبت‌های‌تان به این موضوع اشاره كردید كه ترس از بالا رفتن سن ریشه فرهنگی دارد؟

بله؛ متاسفانه همین‌طور است. متاسفانه برخی باورهای اشتباه برای خانم‌ها گلدن‌تایم یا همان زمان طلایی را قائل می‌شود و به آنها تلقین می‌كند وقتی به 40سالگی برسند دیگر مانند دوران 20 سالگی‌شان جذاب نیستند. به هر حال نمی‌توان این نكته را نادیده گرفت كه جوانی نوعی زیبایی را با خود به همراه دارد. این موضوع شامل زن یا مرد نمی‌شود، منتها نكته‌ای كه وجود دارد این است كه افراد وقتی دوره جوانی را پشت سر می‌گذارند، نباید نسبت به ظاهرشان بی‌اعتنا شوند و ورزش را رها كنند و به تناسب اندام‌شان اهمیت ندهند. طبیعی است وقتی افراد مرتب ورزش كنند، تغذیه مناسبی داشته باشند و به پوست‌شان رسیدگی كنند می‌توانند پیری ظاهری را حداقل به تعویق بیندازند. به هر حال ما باید یاد بگیریم برای خودمان در هر سن و شرایطی ارزش قائل باشیم.

پس شما راه به تعویق انداختن پیری را توجه به ظاهر و باطنی به شكل همزمان  می‌دانید؟

دقیقا، به نظرم افرادی كه نسبت به ظاهرشان بعد از مدتی بی‌اعتنا می‌شوند، به نوعی به خودشان توهین می‌كنند. بعضی از افراد با گذر از 30 سالگی، دور هیجانات را خط می‌كشند و عملا خودشان را از شادی بازنشسته می‌كنند. در حالی كه فكر می‌كنم اهمیت دادن به ظاهر افراد را شارژ می‌كند و باعث می‌شود آنها همواره حس جوانی و زیبایی داشته باشند.

تا به حال به این فكر افتاده‌اید برای اینكه خودتان را جوان‌تر نشان دهید به جراحی، تزریق، بوتاكس یا. . . روی بیاورید ؟

نه؛ این موضوعات برای من بیشتر خنده‌دار است. هر چند دوست دارم پیری را به تعویق بیندازم اما اصلا اهل استفاده از آمپول و جراحی نیستم. من به هر خطی كه در صورتم وجود دارد با لبخند و احترام نگاه می‌كنم و آنها را یادگاری از یك تجربه شیرین می‌دانم و با خودم می‌گویم وای سحر چقدر روز‌های سخت و شیرین را پشت سر گذاشتی و حالا باید بیش از هر زمان دیگری قدر این تجربیات را بدانی. شاید به همین خاطر است كه برای دیدن 60 یا 80 سالگی‌ام بی‌تابم.

ولی نمی‌توان منكر این موضوع شد كه اكثر مردم دنیا به دنبال اكسیر جوانی می‌گردند و حفظ آن را مانند یك گنج دست نیافتنی می‌دانند.

بله اما معتقدم كه باید ذهن‌ها را فراتر كرد. من معتقدم در ذات جوانی نوعی زیبایی وجود دارد. اگر افراد در دهه 20 و 30 زندگی‌شان زیبا هستند، این زیبایی هنر نیست چون بر گرفته از سن و سال و جوانی‌شان است، مهم این است كه شما در دهه 40 و 50 زندگی‌تان همچنان زیبا باشید و این زیبایی تنها در ظاهرتان نباشد بلكه در رفتار و نوع عملكردتان وجود داشته باشد.

بزرگ‌ترین تغییر كه در سحر 40 ساله رخ داده چه چیزی است؟

از 20 سالگی من 22 سال گذشته است و بی‌تردید طی این دو دهه تغییرات زیادی كردم كه برخی از آن به موقعیت حرفه‌ای و مالی من باز می‌گردد. در طول این سال‌ها توانستم به آن چیزی كه دوست دارم، دست یابم و از این بابت بسیار خوشحالم.

با این اوصاف شما در مسیر آرزوهای‌تان حركت كردید؟

همین‌طور است من همواره دوست داشتم بازیگر شوم و خوشبختانه این اتفاق در مورد من رخ داد و به قول خودتان توانستم در مسیر آرزوهایم قدم بردارم. حس كم نظیری است كه آدم‌ها به آن چیزی كه دوست دارند دست پیدا كنند و از موقعیتی كه در آن قرار دارند، لذت ببرند.

شما در 42 سالگی هنوز مجرد هستید و ازدواج نكردید. بسیاری از خانم‌ها وقتی در این سن هنوز شریك مورد نظرشان را انتخاب نكرده‌اند، احساس عدم اعتماد به نفس می‌كنند؟

به نظرم نباید این‌طور باشد. ازدواج نكردن نباید به معنای نداشتن فرصت یا سرخوردگی باشد. وقتی شما در 40 سالگی  ازدواج نكرده‌اید، نشان می‌دهد كه در این موضوع كمی سختگیر بودید و مسائل كاری و تحصیلی‌تان در اولویت قرار داشت یا اینكه فرد مورد نظرتان را نتوانستید پیدا كنید. به همین خاطر نباید به خاطر ترس از تنهایی یا اینكه سایر دوستان‌تان متاهل شدند و شما هنوز مجردید، تن به هر ازدواجی بدهید بلكه باید همچنان در مقام یك انتخابگر باشید. متاسفانه بعضی از خانم‌های ما بر اساس متر و معیارهای اشتباهی پای سفره عقد می‌نشینند.

چه متر و معیاری؟

آنها نگاه مادی به ازدواج دارند و به این امید خانه بخت می‌روند كه طرف مقابل‌شان آنها را به لحاظ مالی مورد حمایت قرار دهد. یك زن باید در درجه اول استقلال داشته باشد. این مستقل بودن در همه موارد حتی مسائل مالی هم باید باشد. وقتی شما دست‌تان در جیب خودتان است، عزت نفس بیشتری دارید و دیگر حاضر نیستید با انگیزه مالی ازدواج كنید. پس ازدواج برای‌تان از سر عشق و علاقه اتفاق می‌افتد.

در كنار همه این مسائل بعضی از دخترها هستند كه دوست دارند خودشان را در لباس عروسی ببینند و به خاطر این رویا تن به ازدواج می‌دهند. شما هیچ‌وقت رویای پوشیدن لباس عروس را نداشتید؟

نه؛ برای من هیچ‌وقت پوشیدن لباس عروس و گرفتن جشن عروسی رویا نبود. همیشه دوست داشتم به جای اینكه خودم را در مقام یك عروس زیبا متصور شوم، در مقام یك زن موفق ببینم. هر چند كه هیچ‌گاه مخالف ازدواج و مسائلی از این دست نبودم بلكه همواره از آن هم استقبال می‌كنم اما برگزاری جشن‌های عروسی مفصل همیشه در نظرم یك بریز و بپاش اضافی بود كه به راحتی می‌شد از آن صرفنظر كرد. به نظرم این موضوع بیشتر جنبه شخصی دارد.

شاید به خاطر همین موضوع بود كه ازدواج نكردید؟

شاید؛ فكر می‌كنم ازدواج از آن چیزهایی است كه ارتباط زیادی با سن، موقعیت یا هر چیز دیگر افراد ندارد و در شرایطش رخ می‌دهد و از این جهت نمی‌توان برنامه‌ریزی منظمی در مورد زمان وقوع آن و شرایطش داشت.

با این اوصاف گاردی نسبت به ازدواج ندارید؟

البته كه ندارم؛ منتها سعی می‌كنم در مورد آن عاقلانه رفتار كنم. هیچ‌وقت منتظر ازدواج نبودم چون اگر بودم قطعا سال‌ها پیش این اتفاق در موردم رخ می‌داد. معتقدم كسی كه وارد زندگی من در مقام همسر می‌شود باید باعث آرامش و رشد من شود.
سینما خبر

mp3down بازدید : 38 یکشنبه 24 اسفند 1393 نظرات (0)

آموزش کار با دستگاه طراحی ناخن
فروش دوربين ديد در شب

که همین دوست داشتن زیباست شب پر از قطره‌های الماس است از سیاهی چرا هراسیدن آنچه از شب به جای می‌ماند عطر سکرآور گل یاس است ادامه شعر در ادامه

قسمتی از شعر زیبا و عاشقانه از فروغ فرخزاد

تبلیغ : ژل افزایش قد بتال اصل

شعر دیوانه‌ی تب‌آلودم
شرمگین از شیار خواهش‌ها
پیکرش را دوباره می‌سوزد
عطش جاودان آتش‌ها

آری آغاز دوست داشتن است
گرچه پایان راه ناپیداست
من به پایان دگر نیندیشم
که همین دوست داشتن زیباست

شب پر از قطره‌های الماس است
از سیاهی چرا هراسیدن
آنچه از شب به جای می‌ماند
عطر سکرآور گل یاس است

شعری از فروغ فرخزاد

دلنوشته عاشقانه دوست داشتن پست با عنوان دلنوشته عاشقانه دوست داشتن در این صفحه نمایش داده شده است همچنین شما میتوانید با کلیک بر روی عنوان وبلاگ مرجع

mp3down بازدید : 41 یکشنبه 24 اسفند 1393 نظرات (0)

خريد اينترنتي رنگ مو
تصویر چاقوهای شکاری

چگونه از چاقی پس از زایمان رها شویم پریسا قنبری، کارشناس تغذیه گفت: پرخوری و نداشتن رژیم غذایی مناسب از عوامل مهم در چاقی مادران پس از زایمان است که می‌توان با رعایت برخی توصیه‌ها، اضافه وزن ناشی از بارداری را به شیوه‌ای سالم کاهش داد.

یکی از توصیه‌های مهم در کاهش اضافه وزن ناشی از بارداری، رژیم نگرفتن است. شاید عجیب به نظر برسد اما رژیم گرفتن، احتمال دارد مانع دستیابی مادر به هدف خود و کاهش وزن پس از بارداری شود.

احساس محرومیت از غذاهای مطلوب در حالی که به دلیل نقش جدیدتان به عنوان مادر استرس دارید، ممکن است در نهایت به اضافه وزن بیشتر شما بیانجامد. در حالی که اگر شیوه تغذیه بر مبنای خوردن غذاهای سالم و تنها هنگام گرسنگی باشد، به احتمال زیاد موجب کاهش وزن به طور طبیعی خواهد شد.

این کارشناس تغذیه ادامه داد: مادر پس از زایمان باید به جای رژیم، سعی کند انواع غذاها را به اندازه متعادل، مصرف و میان‌و عده‌های سالم و متنوعی را انتخاب کند تا انرژی‌اش در سراسر روز حفظ شود.

قنبری عنوان کرد: برش‌های سیب و هویج یا بیسکویت گندم کامل از جمله غذاهای سالمی هستند که مادر می‌تواند بخورد. نباید میزان کالری دریافتی روزانه مادر کمتر از ۱۸۰۰ کالری باشد به خصوص اگر نوزادش را با شیر خود تغذیه می‌کند.

باید غذاهایی انتخاب شود که در عین داشتن میزان چربی و کالری کم، غنی از مواد مغذی باشند. ماهی، یکی از مواد غذایی به اصطلاح "ابرغذا” است زیرا سرشار از DHA، یک اسید چرب ضروری امگا ۳ است که برای رشد سالم مغز و دستگاه عصبی لازم است.

بهترین منبع DHA، ماهی‌های آب سرد مانند ماهی آزاد، ساردین و تن هستند. شیر و ماست نیز از بهترین مواد غذایی محسوب می‌شوند زیرا حاوی مقدار زیادی کلسیم‌اند که مادران برای مستحکم شدن استخوان‌ها به آن نیاز دارند. البته پروتئین هم نباید فراموش شود. گوشت قرمز بدون چربی، مرغ و حبوبات حاوی چربی کم و پروتئین و فیبربالا هستند. این مواد مغذی برای مادران مفیدند و موجب می‌شوند برای مدت طولانی‌تری احساس سیری کنند.

درباره ارتباط کاهش وزن با شیر دادن به نوزاد هنوز به نتیجه قطعی نرسیده است. برخی بررسی‌ها نشان می‌دهند شیر دادن به کودک به بازگشت سریع‌تر مادر به وزن قبل از بارداری کمک می‌کند در حالی که در بررسی‌های دیگر تفاوتی از این لحاظ میان زنانی که شیر خود یا شیر خشک به نوازدشان می‌دهند، مشاهده نشده است.

البته هیچ شکی نیست که شیر مادر برای کودک مفید است، دستگاه ایمنی بدن او را تقویت می کند و منافع بهداشتی دیگری نیز برای وی دارد.

نوشیدن میزان زیادی آب در روز مانع کم‌آبی بدن می‌شود. نوشیدن آب، همچنین موجب می‌شود احساس پری کنید و بیش از حد غذا نخورید. برخی پژوهش‌ها نشان داده‌اند نوشیدن آب ممکن است سرعت سوخت و ساز را هم در بدن افزایش دهد. در مورد این‌که آیا براساس توصیه رایج، نوشیدن ۸ لیوان آب برای افراد به ویژه مادران پس از زایمان ضروری است یا نه، هنوز با قطعیت چیزی نمی‌توان گفت و بهتر است به رنگ ادرار و تعداد دفعات آن توجه کرد، اگر مصرف مایعات به اندازه کافی باشد، رنگ ادرار باید روشن باشد و فرد هر ۳ تا ۴ ساعت یک بار دستشویی برود.

در این زمینه رژیم غذایی مهم است اما تنها بخشی از برنامه کاهش وزن محسوب می‌شود. انجام تمرینات هوازی و قدرتی برای سوزاندن کالری‌ها و حفظ استحکام استخوان‌ها و عضلات لازم است. ورزش نه تنها به کاهش وزن کمک می‌کند بلکه موجب تقویت روحیه، کاهش استرس و مرتب شدن خواب هم خواهد شد.
حتما لازم نیست برای این کار به باشگاه بروید، انجام پیاده‌روی سریع برای بالا بردن سرعت ضربان قلب و به کار انداختن عضلات کافی است.

یک زن پس از زایمان، در یک هفته حداقل به ۵۰ دقیقه ورزش نیاز دارد. البته ممکن است با توجه به این‌که باید به نوزاد خود هم برسد، انجام ۳۰ دقیقه ورزش مداوم در روز هم برای وی مقدور نباشد، در این صورت می‌تواند این مدت را به بخش‌های ۱۰ دقیقه‌ای تقسیم کند و بعد به تدریج مدت زمان هر بار ورزش ر ا به ۲۰ یا ۳۰ دقیقه برساند. البته باید توجه داشت انجام کارهای کودک هم نوعی فعالیت جسمی است اما باید تمرین‌های قدرتی هم انجام شود و از وزنه‌های سبک برای انجام ورزش‌های مقاومتی استفاده کنند.

ممکن است هشت ساعت خواب مداوم شبانه با وجود گریه‌های نوزاد و شیر دادن به او در طول شب برای مادر مقدور نباشد اما محرومیت از خواب، کاهش اضافه وزن ناشی از بارداری را ناممکن می‌کند.

یک بررسی درباره تازه‌مادران نشان داده است خانم‌هایی که تنها ۵ ساعت در شب می‌خوابند نسبت به زنانی که ۷ ساعت در شب می‌خوابیدند با احتمال بیشتری اضافه وزن ناشی از بارداری را حفظ می‌کنند.

هنگام خستگی، بدن هورمون‌هایی آزاد می‌کند که می‌توانند موجب افزایش وزن شوند. توصیه می‌شود تازه‌مادران در شب، خواب خود را با خوب نوزادشان تنظیم کنند و تا جایی که می‌توانند، هنگام روز چرت بزنند و زود به رختخواب بروند، حداقل تا زمانی که نوزادشان به سنی برسد که تمام شب را بخوابد.

خانم‌هایی که از مشکل اضافه وزن خود رنج می‌برند می‌توانند در دوران شیردهی نیز برای کاهش وزن برنامه‌ریزی کنند. البته شیردهی به کاهش وزن خانم‌ها و رسیدن به تناسب اندام آنها کمک می‌کند. معمولا خانم‌ها پس از ۶ ماه شیردهی البته اگر تغذیه مناسبی هم داشته باشند و پرخوری نکنند، می‌توانند به وزن خود در زمان قبل از بارداری برسند.

زنانی که دوران شیردهی خود را سپری می‌کنند و می‌خواهند نه در دوران شیردهی آنان خللی وارد شود و نه دچار اضافه وزن شوند و هم چنین تناسب اندام خود را از دست ندهند؛ این دسته از خانم‌ها نباید رژیم غذایی سخت و غیراصولی بگیرند. تنها کاری که زنان شیرده برای داشتن یک رژیم غذایی مناسب باید انجام دهند تا نه در شیردهی آنها اختلال ایجاد شود و نه وزن و تناسب اندامشان به هم بخورد این است که از رژیم غذایی کم‌چرب استفاده کنند و از مصرف تنقلات پرکالری و فاقد ارزش غذایی مانند چیپس، نوشابه، شیرینی، گوشت و لبنیات پرچرب پرهیز کنند و سعی کنند در برنامه غذایی روزانه خود، میوه و سبزیجات فراوان، غلات سبوس‌دار ، گوشت و لبنیات کم‌چرب بگنجانند.

با توجه به نتایج مطالعات انجام شده، خانم‌های چاق می‌توانند در دوران شیردهی خود با کاهش مصرف شیرینی، شکلات و غذاهای حاضری به کاهش ورزنشان کمک کنند.

در عین حال ۴۵ دقیقه پیاده‌روی ۴ روز در هفته گام موثری برای رهایی از اضافه وزن خانم‌ها در دوران شیردهی است. برای این که ماهیچه‌های شل شده و کشیده شکم نیز محکم و سفت شوند باید برخی ورزش‌های خاص و تکرار شونده انجام شود.

ابتدا می‌توانید از ۱۰ حرکت در هر نوبت شروع کنید و سپس تعداد حرکات را به ۳ نوبت ۲۰ تایی برسانند. حرکت‌های مختلفی می‌توانند برای رسیدن به این هدف صورت گیرند. به طور مثال می‌توانید آرنج دست چپ را بلند کرده بکشید و به زانوی پای راست مقابل برسانید و سپس این کار را با دست راست انجام دهید. این عمل به خصوص در تقویت نواحی جانبی شکم بسیار کمک‌کننده است.

ورزش‌هایی مانند شنا، حرکات موزون، کوه‌پیمایی و دویدن آرام می‌تواند علاوه بر تاثیر در کاهش وزن، به ایجاد روحیه شاداب و سلامت روان مادران در دوران شیردهی کمک کند.

تحقیقات نشان داده است زنانی که در ۶ ماه پس از زایمان نتوانند بر اضافه وزن خود غلبه کنند، تقریبا در ۱۰ تا ۱۵ سال بعد هم اضافه وزن آنها را همراهی می‌کند؛ بنابراین بهتر است فرصت هفته های اول پس از زایمان را از دست نداده و با تصحیح رژیم غذایی، ورزش کردن و از هم مهم‌تر شیر دهی صحیح از اضافه وزن خلاص شوند.

به منظور التیام زخم‌ها به خصوص در مادران سزارین شده، مادر باید از یک رژیم متعادل غذایی و مناسب پیروی کند. مصرف کافی مواد مغذی مانند پروتئین، برخی مواد معدنی مانند روی و ویتامین‌های ث و آ برای ترمیم ضروری است.

اگر خانمی دچار شلی و افتادگی شکم پس از زایمان شده و ورزش و رژیم غذایی مفید واقع نشده و تصمیم به جراحی گرفته باید بداند که جراحی تا یک سال پس از زایمان ممنوع است. انجام عمل جراحی پلاستیک در مدت کوتاه پس از زایمان، امکان‌پذیر نیست و با خطرات مختلفی همراه خواهد بود. پس از زایمان حداقل باید یک سال صبر کنید که وزنتان ثابت شود و دوران شیردهی را نیز سپری کرده باشید.

بستن شکم پس از زایمان به جمع شدن سریع‌تر آن کمک می‌کند. از قدیم هم در فرهنگ ما مرسوم بوده که پس از زایمان، شکم را با یک پارچه محکم می‌بستند اما در سال‌های اخیر گن‌هایی به بازار آمده که مخصوص همین کار بوده و خانم‌ها می‌توانند آنها را پس از زایمان بپوشند. نکته اصلی استفاده صحیح از این گن‌ها است که باید مدنظر قرار گیرد.
ایسنا

mp3down بازدید : 62 یکشنبه 24 اسفند 1393 نظرات (0)

چراق قوه پلیس
آموزش کار با دستگاه طراحی ناخن

دستگاه رفع غبغب

دستگاه رفع غبغب neckline slimer محصولی ایده آل برای حذف غبغب چانه میباشد

این محصول با کیفیت بهمراه سایر وایل همراه تقدیم شما خریدار گرامی می گردد

اگر تجمع چربی در ناحیه زیر چانه دارید یا تجمع چربی و یا افزایش سن موجب افتادگی پوست و عضلات زیر چانه شما گردیده و باعث بد فرمی ناحیه زیر چانه بصورت غبغب گردیده است، نگران نباشید با 45 روز استفاده از دستگاه رفع غبغب معتبر neckline slimer شما قادر به فرم دادن ناحیه چانه و رفع غبغب خواهید بود

دستگاه رفع غبغب neckline slimer وسیله بسیار کارامد و به صرفه برای رفع غبغب میباشد که در مقایسه با روش جراحی زیبائی و عوارض و هزینه آن ، خرید کاربردی و پرمنفعتی برایتان در پی خواهد داشت

استفاده از دستگاه رفع غبغب neckline slimer بسیار ساده و آسان بوده و نیاز به آموزش خاصی ندارد

فقط ۵ دقیه تمرین با نیک لاین اسلیم به مشابه جویدن چندین آدامس به مدت چند ساعت میباشد . برای داشتن چهره جوان و چانه زیبا به خودتون برسید و همین الان با خرید neckline slimer ، امتحان کنید

دستگاه رفع غبغب نیک لاین اسلیم دارای سه نوع فنر مخصوص ارتجاعی میباشد که فنریت انها با همدیگر متفاوت بوده و به ترتیب میبایستی فنر ضعیف در هفته اول و فنر متوسط در هفته دوم و فنر قوی در هفته های سوم و ببعد مورد استفاده قرار گیرند. این فنر ها براحتی قابل تعویض و جای گذاری می باشند

لطفا در قسمت بالای همین نوشته ها بر روی عکس های کوچک دستگاه نیک لاین اسلیم کلیک نمائید تا با بزرگتر شدن تصاویر قادر به مشاهده تصاویر قبل و بعد از استفاده دستگاه رفع غبغب و میزان تاثیر دستگاه باشید

دستگاه رفع غبغب نیک لاین اسلیم نیاز به برق و باطری ندارد و کافیست روزانه 5 دقیقه نیک لاین اسلیم را زیر چانه خود قرار داده و چانه خود را بسمت بالا و پائین حرکت دهید تا در هفته دوم شاهد افزایش قوام ماهیچه های زیر چانه و سپس سایر بافت های مربوطه شوید و در پایان ماه اول این تفاوت کاملا مشهود خواهد بود

ما پیشنهاد میکنیم تا قبل از شروع استفاده حتما یک عکس ازچهره خود ( از پهلو ) بگیرید و در پایان 30 روز و همچنین 45 روز نیز این عمل را تکرار نمائید تا پی به تاثیر و کارائی خوب این دستگاه ببرید. سعی نمائید عکسها در یک ناحیه که دارای نور ثابت میباشند و با همان نور و وضعیت قبلی تهیه شوند

قیمت دستگاه رفع غبغب نیک لاین اسلیم با لوازم مربوطه ( کیف زیپ دار و راهنمای تصویری ) 22 هزار تومان میباشد

در صورت پرداخت اینترنی وجه کالا یک کیف آلوما والت نیز بعنوان اشانتیون تقدیم میگردد

تصویر اشانتیون

لطفا جهت خرید دستگاه تصفیه آب بصورت غیر نقدی و پرداخت در محل بر روی دگمه خرید و نیز در صورت تمایل به پرداخت اینترنتی وجه و دریافت اشانتیون بر روی پرداخت اینترنتی کلیک نمائید

mp3down بازدید : 27 یکشنبه 24 اسفند 1393 نظرات (0)

خرید روغن مار اصل
آموزش انلاين کوهنوردي

دوربین شکاری قیمت

دوربین شکاری دوچشمی پاندا مدل 30X25 تاشو

دوربین شکاری

این دوربین مناسب شکار و تماشای مناظر و حیوانات و مسافرت و دنبال کردن مسابقات در استادیوم های ورزشی ( فوتبال و اسب سواری و تیراندازی و گلف و ...... ) میباشد

دوربین شکاری قوی

دوربین دوچشمی شکاری ظریف کم وزن و بسیار مقاوم با بدنه ای از آلیاژ فلزی ضد زنگ با روکش مخصوص ضد خش و ضد ضربه وضد آب بوده و عدسی های دوربین نیز ضد خش میباشند

رنگ بدنه این دوربین شکاری مشگی میباشد

دوربین پاندا

سایز دوربین استاندرد میباشد ولیکن امکان جمع و جور کردن دوربین از طرف عرض دوربین مقدور بوده و بهمین دلیل دوربین بسیار مناسبی برای حمل و شکار میباشد و محل زیادی را اشغال نمی کند

این دوربین عالی دارای کیف برزنتی مخصوص حمل و دستمال نظافت عدسی و بند مربوطه میباشد

دوربین دوچشمی پاندا

قیمت دوربین شکاری پاندا 30x25 مبلغ 87 هزار تومان میباشد و پس از کلیک دگمه خرید و ثبت مشخصات لازم از طریق پست تحویل و مبلغ را به مامور پست پرداخت خواهید نمود ولیکن میتوانید با پرداخت اینترنتی و آنلاین وجه کالا از 10% تخفیف در خرید بهره مند و یا اینکه با همان قیمت یکعدد اشانتیون ( عصای کوهنوردی آنتی شوک فلزی ) بهمراه کالا دریافت نمائید

جهت 10% تخفیف بر روی دگمه خرید بالا کلیک و در حین انتخاب نحوه خرید گزینه پرداخت آنلاین نقدي (پرداخت نقدي بانکی با تمام کارتهای عضو شتاب با تخفيف) را انتخاب و سپس مبلغ را بصورت اینترنتی پرداخت نمائید

جهت دریافت اشانتیون بهمراه کالا نیز بر روی دگمه پرداخت اینترنتی همراه اشانتیون کلیک و فرم مربوطه را تکمیل و وجه آن را اینترنتی پرداخت و توسط پست تحویل بگیرید

mp3down بازدید : 34 یکشنبه 24 اسفند 1393 نظرات (0)

خريد پمپ باد ماشين
چراغ قوه پلیسی بزرگ

گن مردانه

جدیدترین گن لاغری مردانه بدون امکان سر خوردن روی لباس و بدن

این گن لاغری که با مارک GIANTY ترکیه عرضه میگردد در اواسط سال 2014 وارد بازار شده و علاوه بر طراحی ویژه جهت حذف شکم و پهلوهای اضافی بدن، امکان سر خوردن گن بر روی لباس نیز بدلیل استفاده از سیلیکون مخصو در انتهای آن محدود و فیکس شده است

گن لاغری مردانه از مواد زیر ساخته شده و کاملا ضد حساسیت بوده و امکان تهویه مناسب را برای پوست بدنتان فراهم آورده و مانع تعریق و بدبو شدن بدن میگردد

از ٢٠% اسپندکس و ٥٠% بامبو و ٣٠% از الیاف پلاستیک

گن مردانه GIANTY تمامی شکم و هر دو پهلو را پوشش داده و ضمن مخفی نمودن شکم و پهلو ها اندامهای شل ناحیه شکم و پهلوها را بسمت بالا و نیز داخل بدن کشیده و بدن شما را خوش فرم نموده و تناسب اندام را برایتان به ارمغان می آورد

گن GIANTY

گن مردانه GIANTY محصول ترکیه میباشد

در انتهای پائینی گن GIANTY نواری سیلیکونی تعبیه گردیده که مانع سرخوردن گن بر روی لباس و جمع شدن آن در شکم میگردد

گن لاغری GIANTY در سایزهای اسمال دور شکم (96-90 ) مدیوم دور شکم ( 102-93 ) لارج دور شکم ( 108-99 ) اکس لارج دور شکم ( 117-108 ) ارائه میگردد

گن مردانه GIANTY در رنگهای سفید و مشگی به فروش میرسد

قیمت فروش گن لاغری GIANTY ترک در تمامی سایزها 56 هزار تومان میباشد

فروش گن GIANTY به چندین صورت میباشد

جهت خرید پستی و پرداخت وجه به مامور پستی بر روی دگمه خرید بالا کلیک نمائید

در صورت اعتماد و تمایل میتوانید وجه فاکتور خرید گن را با کلیک بر روی دگمه پرداخت اینترنتی زیر بصورت آنلاین و اینترنتی و همینک پرداخت و بپاس اعتمادتان بهمراه گن مردانه GIANTY ، یکعدد کیف آلوما والت اصل بعنوان اشانتیون دریافت نمائید

شما خریدار عزیز را به بازدید از محصولات زیر نیز دعوت مینمائیم

ام پی تری پلیر دستگاه بند انداز برقی دستبند مغناطیسی دستگاه بافت مو دستگاه طراحی ناخن دوربینهای شکاری اصل لوازم شکار شامپو رنگ موی رفع سفیدی مو انواع لیزر سبز حرارتی و .....

تعداد صفحات : 24

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 238
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 249
  • بازدید سال : 6,036
  • بازدید کلی : 29,896