loading...
mp3down
mp3down بازدید : 51 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دور بين شکاري
ترازوي گرمي


دريافت كد اين موزيك ( هدر شدم از رضا صادقی ) نازک تر از گل نشنیدی به عشق پاکم خندیدی سهم من از عشق این نبود محض رضای عاشقی برو ولی نگو که من نرمش در فضاي باز و محيط طبيعي دريا ، جنگل و ساحل نمايش متن فارسي اشعار در تصوير

شعر عاشقانه محض رضای عشق کاری از سلمان هراتی تقدیم شما

تاریک کوچه‌های مرا آفتاب کن 
با داغ‌های تازه، دلم را مجاب کن 

ابری غریب در دل من رخنه کرده است 
بر من بتاب، چشم مرا غرق آب کن 

تبلیغات: لوازم کوهنوردی

ای عشق ای تبلور آن آرزوی سبز 
برخیز و چون سکوت، دلم را خطاب کن 

ای تیغ سرخ زخم، کجا می‌روی چنین 
محض رضای عشق، مرا انتخاب کن 

ای عشق، زیر تیغ تو ما سر نهاده‌ایم 
لطفی اگر نمی‌کنی، اینک عتاب کن 

سلمان هراتی

های عاشقانه متن آهنگ های عاشقانه تاريک کوچه‌هاي مرا آفتاب کن با داغ‌هاي تازه، دلم را مجاب کن ابري غريب در دل من رخنه کرده است

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 238
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 209
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 320
  • بازدید ماه : 628
  • بازدید سال : 6,415
  • بازدید کلی : 30,275