loading...
mp3down
mp3down بازدید : 44 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)

لیزر خطی
چاقوي شکاري

دست جعل در ساختن مادرى ایرانى براى امام سجاد(ع) دخالت داشته و عمداً دیدگاه‌‏هاى دیگر درباره مادر آن حضرت به ویژه دیدگاه‏‌هایى که او را از کنیزکان بلاد دیگر همانند سِند مى‏‌داند، نادیده گرفته است.
 
یکی از شبهاتی که درباره مادر امام سجاد(ع) و همسر امام حسین(ع) وجود دارد این است که می‌گویند مادر امام سجاد(ع) شهربانو نام داشت که دختر یزدگرد سوم بود و حتی گنبد و بارگاهی به نام «بی بی شهربانو» در حاشیه شهرری وجود دارد. درستی یا نادرستی این مطلب را مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی پاسخ داده است که مشروح آن را در ادامه می‌خوانیم:

با رجوع به منابع مختلف شیعه و سنى درمى‏‌یابیم که از میان ائمه شیعى بیشترین اختلاف درباره نام مادر امام سجاد(ع) وجود دارد تا جایى‏‌ که برخى از محققان با استفاده از منابع مختلف چهارده نام و برخى دیگر تا شانزده‏ .نام براى مادر آن حضرت(ع) ذکر کرده‌‏اند .مجموع این نام‏‌ها چنین است:

1. شهربانو، 2. شهربانویه، 3. شاه زنان، 4. جهان شاه، 5. شه زنان، 6. شهرناز، 7. جهان بانویه، 8. خولة، 9. برّة، 10. سلافة، 11. غزالة، 12. سلامة، 13. حرار، 14. مریم، 15. فاطمه، 16. شهربان.

با آن که در منابع تاریخى اهل سنّت بر روى نام‏‌هایى چون سلافة، سلامة، غزاله بیشتر مانور داده شده است، .اما در منابع شیعى و به خصوص منابع روایى آنها، نام شهربانو بیشتر مشهور شده است. بنا به نوشته برخى از محققان : اولین بار این نام در کتاب «بصائر الدرجات» محمد بن حسن صفار قمى (متوفى 290 ق) دیده شده است. بعدها محدّث معروف شیعى یعنى کلینى (م 329 ق) روایت همین کتاب را در کتاب کافى آورد. .بقیه منابع یا از این دو منبع بهره گرفته و یا آن که روایاتى ضعیف و بدون سند معتبر را در نوشته‏‌هاى خود آورده‏‌اند.  

در این روایت چنین آمده است:

«چون دختر یزدگرد را نزد عمر آوردند، دوشیزگان مدینه براى تماشاى او سرک مى‏‌کشیدند و چون وارد مسجد شد، مسجد از پرتوش درخشان شد. عمر به او نگریست، دختر رخسار خود را پوشید و گفت: اف بیروج بادا هرمز (واى، روزگار هرمز سیاه شود)! عمر گفت: این دختر مرا ناسزا مى‏‌گوید و بدو متوجه شد! امیرالمؤمنین(ع) به عمر فرمود: تو این حق را ندارى که به او آسیبی برسانی، به او اختیار ده که خودش مردى از مسلمانان را انتخاب کند و در سهم غنیمتش حساب کن. عمر به او اختیار داد. دخترآمد و دست خود را روى سر حسین(ع) گذاشت. امیرالمؤمنین على(ع) به او فرمود: نام تو چیست؟ گفت: جهان شاه. حضرت فرمود: بلکه شهربانویه باشد.

سپس به حسین(ع) فرمود: اى اباعبدالله! از این دختر بهترین شخص روى زمین براى تو متولد مى‏‌شود و على بن حسین(ع) از او متولد شد. آن حضرت را ابن الخیرتین (پسر دو برگزیده) مى‏‌گفتند؛ زیرا برگزیده خدا از عرب «هاشم» بود و از عجم «فارسى».  
این روایت از دو جهت سند و متن محل بحث واقع شده است. از جهت سند در آن افرادى مانند ابراهیم بن اسحاق احمر و عمرو بن شمر وجود دارند که متهم به غلو شده و از سوى علمای شیعه مورد تأیید واقع نشده‌‏اند.

اما از جهت متن اشکالاتی دارد بدین شرح:


- اسارت دخترى از یزدگرد، به شدّت محل تردید است.

- اسارت چنین دخترى در زمان عمر و به ازدواج امام حسین(ع) درآمدن در این زمان نیز غیرقابل قبول است.

- در هیچ‏ یک از منابع معتبر شیعى به جز این روایت، لقبى با عنوان «ابن الخیرتین» براى امام سجاد(ع) نقل نشده است.

آیا در این جا نمى‏‌توان نوعى ایرانى‏‌گرایى افراطى را دید که به خیال خود به دلیل پیوند خوردن نسل ساسانیان با نسل پیامبر(ص) در امام سجاد(ع)، خواسته‌‏اند آن حضرت(ع) را به عنوان «خیر اهل الارض» معرفى کنند؟

این‏گونه نقدها بر گزارش‏‌هاى حاوى نام شهربانو باعث مى‏‌شود تا این گزارش‏‌ها را از ساحت ائمه(ع) به دور و آن را ساخته دست حدیث‏‌پردازان بدانیم و نام شهربانو را براى مادر آن حضرت(ع) نفى کنیم.

درباره نَسَب مادر امام سجاد(ع) نیز منابع متقدم تاریخى و روایى دچار اختلاف شده‏‌اند. برخى مانند یعقوبى (متوفى 284 ق)، محمد بن حسن قمی ، کلینى (متوفى 329 ق) ، محمد بن حسن صفار قمى (متوفى 290 ق) علامه مجلسی ، شیخ صدوق (متوفى 381 ق) و شیخ مفید (متوفى 413 ق) او را دختر یزدگرد دانسته‏‌اند، هر چند در نام او اتفاق نظر ندارند.

این نَسَب تقریباً در میان منابع متأخر به عنوان یک شهرت فراگیر جاى خود را باز کرده است؛ به گونه‏‌اى که میدان اظهار وجود براى دیدگاه‏‌هاى مخالف نگذاشته است.

در مقابل این قول، برخى از منابع متقدم و متأخر دیدگاه‏‌هاى دیگرى مانند سیستانى، سِندى و یاکابلى بودن او را متذکر شده و بسیارى از منابع بدون ذکر محل اسارت او، تنها با عنوان «امّ ولد» (کنیز صاحب فرزند) از او یاد کرده‌‏اند. برخى نام‏‌هاى بزرگان ایرانى هم چون سبحان، سنجان، نوشجان و شیرویه را به عنوان پدر او ذکر کرده‌‏اند.

براى نقد و بررسى این نَسَب نمى‏‌توانیم به بحث‏‌هاى سندى این گزارش‌‏ها تکیه کنیم؛ زیرا هیچ‏یک از اقوال داراى سند مستحکمى نیست. علاوه بر آن که بیشتر کتاب‏‌هاى تاریخى همانند تاریخ یعقوبى، مطالب خود را بدون ذکر اسناد نقل مى‏‌کنند.

بنابراین باید فقط از راه محتوا به بررسى آنها پرداخت که در این راستا اشکالات زیر خود را نشان مى‏‌دهد:

1. مهم‏ترین اشکال اختلاف این گزارش‏‌ها در ذکر نام او است که منابع مختلف پیش گفته اسامى گوناگونى همانند شهربانو، سلاخه، غزاله براى او نقل کرده‌‏اند و این نشان مى‌‏دهد که این مطالب، سازندگان مختلف با انگیزه‌‏هاى یکسانى داشته است که همان تعصب ایرانى‌‏گرى و ارتباط دادن میان ایرانیان و امامان(ع) از راه نَسَب بوده است تا به خیال خود فره ایزدى را از ساسانیان به امامان شیعه منتقل سازند.

2. اختلاف این گزارش‌‏ها در زمان اسارت او نیز یکى دیگر از اشکالات است که برخى آن را در زمان عمر، برخى دیگر در زمان عثمان و برخى مانند شیخ مفید آن را در زمان خلافت حضرت على(ع) دانسته‏‌اند.

3. اصولاً کتاب‌هایى مانند تاریخ طبرى و الکامل ابن اثیر که به صورت سال‏‌شمار جنگ‏‌هاى مسلمانان با ایرانیان را تعقیب کرده و مسیر فرار یزدگرد را به شهرهاى مختلف ایران نشان داده‌‏اند، در هیچ موردى به ذکر اسارت فرزندان او نمى‏‌پردازند؛ با آن که این مسأله، بسیار مهم‏تر از حوادث جزئى است که به آنها اشاره شده است. این نکته جعلى بودن گزارش اسارت دختران یزدگرد را تقویت مى‏‌کند.

4. برخى از نویسندگان متقدم همانند مسعودى، هنگام ذکر فرزندان یزدگرد سوم، دخترانى با نام‏‌هاى ادرک، شاهین و مردآوند براى او ذکر مى‏‌کنند که اولاً با هیچ‏یک از نام‏‌هایى که براى مادر امام سجاد(ع) گفته شده، هماهنگى ندارد و ثانیاً خبرى از اسارت آنها در تمام نوشته‏‌هاى خود به میان نمى‏‌آورد.

5. از مهم‏ترین اسناد تاریخى که مى‏توان درباره مادر امام سجاد(ع) به آن استناد کرد، نامه‏‌هاى منصور به محمد بن عبدالله معروف به «نفس زکیه» است که رهبرى مخالفان طالبى (اولاد ابوطالب) را در مدینه بر عهده داشت و همیشه میان او و منصور نزاع و درگیرى بود.

در یکى از این نامه‏‌ها که منصور قصد ردّ ادعاهاى محمد مبنى بر افتخاریه نَسَب خود را داده چنین مى‏‌نگارد: «ما وُلِدَ فیکم بعد وفاة رسول الله(ص) افضل من على بن الحسین و هو لِاُم ولد». یعنی، بعد از رحلت پیامبر خدا(ص) در میان شما شخصیتى برتر از على بن حسین (امام سجاد) ظهور نکرده، در حالى‏ که او فرزند ام ولد (کنیز داراى فرزند) بود.

جالب آن است که هیچ اعتراضى - نه از سوى محمد و نه از سوى دیگران - به این فقره شنیده نمى‏‌شود که على بن حسین(ع) فرزند کنیز نبود؛ بلکه فرزند شاهزاده‏اى ایرانى بود! در حالى‏ که اگر این داستان واقعیت داشت، حتماً محمد بن عبدالله براى پاسخ دادن، به آن استناد مى‏‌کرد.

مجموعه این قرینه‏‌ها ما را به این نتیجه مى‏‌رساند که دست جعل در ساختن مادرى ایرانى با این اوصاف براى امام سجاد(ع) دخالت داشته و عمداً دیدگاه‌‏هاى دیگر درباره مادر آن حضرت(ع) - بویژه دیدگاه‏‌هایى که او را از کنیزکان بلاد دیگر همانند سند مى‏‌داند - نادیده گرفته است. در حالى‏ که تا قبل از اواخر قرن سوم بیشتر ناقلان، او را از کنیزان سِند یا کابل مى‏‌دانستند. بدین سان اظهار نظر قطعی درباره ایرانی بودن امام سجاد(ع) مشکل و دلایل و قراین خلاف آن را اثبات می‌کند. اگر چه مشهور آن است که شهربانو دختر یزگرد مادر امام سجاد (ع) است و علت شهرت آن می‌تواند پیوند نسل ایرانی به بنی‌هاشم و خاندان پیامبر و همچنین حضور ایرانیان در کر بلا باشد بدین معنا که هم مادر امام سجاد و هم خود حضرت در کر بلا حضور داشته و این افتخار بزرگ برای ایرانیان است.

همچنین وجود بارگاه منتسب به شهر بانو در شاه عبدالعظیم(ع) می‌تواند موجب این شهرت باشد و حال آنکه در این باره باید بگوییم که تقریباً تمام منابع متقدم شیعى - که به زندگانى مادر امام سجاد(ع) پس از اسارت پرداخته‌اند - چنین نگاشته‏‌اند: او در هنگام تولد امام در همان حالت نفاس از دنیا رفت. و نیز چنین گفته‏‌اند: یکى از کنیزان حضرت على(ع) به عنوان دایه به بزرگ کردن او پرداخت و مردم خیال مى‏‌کردند که او مادر امام(ع) است و بعد از آنکه آن حضرت او را شوهر داد، فهمیدند که او دایه امام(ع) بود، نه مادر او.

بنابراین، قطعاً از دیدگاه منابع معتبر، حضور مادر امام(ع) در کربلا منتفى است؛ حال با هر نام و نسبى که مى‏‌خواهد باشد.

از مطالب قبل و اثبات عدم حیات مادر امام بعد از تولد امام(ع) خود به خود این موضوع روشن مى‏‌شود. همچنین از سوى محققان معاصر با دلایل قطعى ثابت شده است که بقعه بى‏ بى شهربانو - که در کوهستان شرق رى معروف به کوه بى‏ بى شهربانو پدیدار است - هیچ ربطى با مادر امام(ع) ندارد و بنایى است که در قرون بعدى ساخته شده است. چنان‏که تاریخ ساخت صندوق منبت کارى آن سال 888 هجری قمری را نشان مى‏‌دهد و درب منبت کارى آن کار عهد صفوى است و الحاقاتى از هنر دوره قاجاریه دارد.

عدم ذکر چنین بقعه‏‌اى در آثار شیخ صدوق - که خود سالیان دراز در رى مى‏‌زیسته و به آن آشنایى کامل داشته - مؤید دیگرى بر عدم وجود این بقعه در قرن چهارم و در زمان شیخ صدوق (متوفى 381 قمری) است.

دیگر نویسندگانى هم که به ذکر احوال عبدالعظیم حسنى(ع) و شخصیت‏‌هاى بزرگ مدفون در رى پرداخته‌اند، نامى از چنین بقعه‌‏اى نبرده‌‏اند.

این احتمال وجود دارد که در قرون بعدى زنى پارسا با نام شهربانو در این مکان دفن شده و با گذشت سالیان، مردمان آن سامان او را با مادر امام سجاد(ع) - که در آن زمان مشهور به شهر بانو بوده - اشتباه گرفته‏‌اند و یا برخى این اشتباه را در زبان مردم انداخته و با انگیزه‏‌هایى به تقویت آن پرداخته‌‏اند.

فارس

mp3down بازدید : 36 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)

کفی افزایش قد
کفی ژله ای افزایش قد

«با تو»: مسابقه عکس محرم و عاشورا (8) «تابناک با تو» بینندگان گرامی امروز، روز پایانی ارسال عکس های مسابقه محرم و عاشوراست و عکس هایی که از این روز به بعد ارسال می شوند، در مسابقه شرکت داده نخواهند شد.

اما از آنجا که بسیاری از بینندگان عزیز از فراخوان عکس «تابناک با تو» استقبال فراوانی کرده اند و شمار عکس ها بسیار زیاد است و زمان زیادی برای تنظیم و انتشار آن نیاز است، تصمیم بر آن شد که انتشار عکس ها شما خوبان را تا پایان ماه صفر ادامه دهیم و در هر نوبت گزارش های تصویری شما بینندگان گرامی را به نمایش گذاریم.

در پایان نام پنج عکس برگزیده به عنوان برندگان مسابقه به همراه عکس هایشان آورده خواهد شد و شما می توانید با رأی به هر عکس امتیاز بدهید. آرای شما برای گزینش عکس های برتر تأثیرگذار خواهد بود.

از جمله موضوعاتی که در این مسابقه مد نظر بوده، نماز عاشورا، کودک و محرم، مساجد، هیأت ها، عزاداری های گروهی است.

هم اکنون عکس های ارسالی برخی از شما خوبان را به نمایش می گذاریم.



mp3down بازدید : 34 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)

ذره بين مطالعه
دوربين تاسکو



-گوشت بخورید

مو بیشتر از کراتین ساخته شده که پروتئین است. بنابراین به منظور رشد مو بهتر است پروتئین بیشتری بخورید. گوشت، ماهی، تخم مرغ، خشکبار، سویا و لوبیا را در وعده های غذایی خود بگنجانید تا به اندازه کافی پروتئین به بدن برسد.

- موها را ببافید نه اینکه بسوزانید!

از دم اسبی کردم محکم در بالای سر ، فر کردن زیاد یا سشوار کشیدن اجتناب کنید. گرما بیشترین آسیب را در طول زمان به موها وارد کرده و می تواند رشد مو را کم کند. در صورت امکان بگذارید موها به صورت طبیعی خشک شوند و یا آنکه خنک ترین درجه سشوار را انتخاب کنید. بهتر است در عین حال که مراقب بلند شدن موهای خود هستید به رنگ موی طبیعی خودتان پایبند باشید.

- ویتامین مصرف کنید، به ویژه ویتامین B

کمبود ریبوفلاوین و بیوتین می تواند منجر به ریزش مو شود. بنابراین غذاهای حاوی ویتامین B نظیر موز، سیب زمینی، جودوسر و اسفناج موها را هنگام بلند شدن سالم نگاه می دارد.

- از روبالشتی ابریشمی استفاده کنید

نه تنها احساس یک شاهزاده خانم به شما دست می دهد بلکه روبالشتی های ابریشمی برای مو خوب است. پرشین وی نوشت ابریشم منجر به اصطکاک نمی شود در صورتی که پارچه های کتان این مشکل را دارند. فیبرها به ساقه های مو برخورد کرده و همچنان که در خواب تکان می خورید موجب شکستگی و مو خوره می شود.

- از شستشوی مداوم موها بپرهیزید

شستشوی هر روز مو روغن های طبیعی لازم برای رشد مو را از بین می برد بنابراین بهتر است از شستشوی زیاد آنها دست بردارید تا موهای سالمی داشته باشید.

- نوک موها را قیچی کنید

شاید در وهله اول به نظر برسد که موهایی که می خواهید بلند شود را کوتاه می کنید ولی کوتاه کردن مرتب نوک موها از موخوره و آسیب موها جلوگیری می کند. بهتر است به آرایشگر خود نیز گوشزد کنید که در نظر دارید موهایتان را بلند کنید تا او با آزادی تمام قیچی را به کار نبرد!

- صبور باشید

انتظار نداشته باشید که یک شبه موهایتان بلند شود . ممکن است چند سال طول بکشد تا موهایی به راستی بلند داشته باشید.

- دست از استرس بردارید

این عامل شاید یکی از سخت ترین بخش رعایت این نکات باشد ولی استرس از رشد مو جلوگیری می کند (البته دیگر به افتادن چین و چروک ناخواسته بر روی پیشانی اشاره نمی کنیم!) بنابراین آرام بوده و استراحت کافی نیز داشته باشید.

- پوست سر را ماساژ دهید

ماساژ روزانه پوست سر جریان خون را تحریک کرده و سلول های مرده پوست در ریشه ها را پاک می کند و به موهای جدیدتر اجازه رشد می دهد. با نوک انگشتان دست با کمی فشار ماساژ دهید (البته مراقب باشید آنقدر شدید نباشد که خراش ایجاد کند وگرنه جز ساقه موهای شکسته نتیجه ای در بر نخواهد داشت!)

افکار نیوز

mp3down بازدید : 39 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)

ذره بين مطالعه
خریداینترنتی چاقوی شکاری

عینک دید در شب

خرید عینک مخصوص رانندگی در شب نایت ویوو جهت رانندگی در شب با قیمت ارزان رقابتی

عینک دید در شب

عینک نایت ویوو مخصوص رانندگی در شب بوده و قادر به حذف نورهای مزاحم جاده ای علی الخصوص نور بالای خودروهای عبوری میباشد

اگر نورهای جاده ای شما را نیز اذیت می کند حتما اقدام به خرید این عینک رانندگی ارزان قیمت نمایید

عینک رانندگی شب

این عینک دید در شب رانندگی بسیار ظریف و کم وزن و کم حجم بوده و فقط برای افرادی که عینک نمیزنند ، مناسب میباشد زیرا این عینک مانند عینک رانندگی Hd vision بزرگ نبوده و نمیتوانید بر روی عینک خودتان استفاده نمائید . پس خرید این عینک رانندگی را برای خریداران عینکی پیشنهاد نمی کنیم

عینک مخصوص رانندگی

این عینک رانندگی تکی میباشد و ضمنا عینک رانندگی مخصوص شب و روز دو عددی نیز داریم به همین قیمت خدمت خریداران عزیز تقدیم میگردد

قیمت خرید عینک رانندگی NIGHT VIEW فقط 19 هزار تومان میباشد

البته در صورت واریز اینترنتی وجه عینک با 3 هزار تومان تخفیف به قیمت 16 هزار تومان تقدیم شما عزیزان میگردد

 پستی  با تخفیف

mp3down بازدید : 49 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)

لیزر حرارتی اصل
عینک آفتابی پوما

گن لاغری

گن لاغری زنانه اسلیم لیفت تمام تنه بند دار

گن لاغری

برعکس فروشگاههای اینترنتی دیگر گن لاغری زنانه اسلیم لیفت ارائه شده توسط این فروشگاه نیم تنه ( شورتی ) نبوده و تمام تنه و دارای بند میباشد

مطمئنا تا بحال انواع گن های لاغری زنانه را خرید نموده اید و حتما بدلیل ضخامت متریال آن و یا بدلیل عدم راحتی در حین نشست و برخاست و نیاز به دستشویی و ... از پوشیدن آن منصرف شده اید

گن لاغری اسلیم لیفت زنانه از بافت بسیار نازک و مقاومی تهیه شده که روی بدن شما فشار نمی اورد و در حین نشست و برخاست مشگلی برایتان ایجاد نمی کند

گن زنانه

گن زنانه اسلیم لیفت بجهت راحتی بانوان در مراسمات و حین نیاز به سرویس بهداشتی نیز تدابیری اندیشیده و قسمتی از گن بهمین دلیل ازاد می باشد

گن لاغری اسلیم لیفت در رنگ های بدن و مشگی ارائه میگردد ولیکن در بازار ایران مدل تمام تنه بند دار ، فقط رنگ بدن موجود می باشد البته مدل نیم تنه ( شورتی ) در دو رنگ بدن و مشگی ارائه میگردد

گن اسلیم لیفت

سایز های موجود گن زنانه اسلیم لیفت تمام تنه بند دار

سایز مدیوم سایز لارج سایز اکس لارج و سایز 2اکس لارج

لطفا جهت تعیین سایز گن دلخواهتان تصویر زیر را ملاحظه فرمائید

تعیین سایز گن زنانه

قیمت خرید گن لاغری زنانه اسلیم لیفت تمام تنه بند دار با اشانتیون ( گیره فرم دهنده بینی نوز آپ ) بصورت خرید پستی ( پرداخت به مامور پستی ) 26 هزار تومان

قیمت خرید گن لاغری زنانه اسلیم لیفت تمام تنه بند دار با اشانتیون ( گیره فرم دهنده بینی نوز آپ ) + پد ضد تعریق زیر بغل بصورت خرید نقدی( واریز اینترنتی وجه ) 21 هزار تومان

خرید پستی خرید با تخفیف

mp3down بازدید : 43 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)

فروشگاه چاقو
انواع لنسر

كمپاني فاكس قرن بيستم به نوعي سردمدار شكست هاي عظيم هاليوودي به شمار مي‌آيد. دهه 60 در واقع سالهاي فاجعه آميز اين كمپاني مشهور در سينماي آمريكا به شمار مي‌آيد. اما روز شمار اين بدبياري‌ها با توليد و اكران فيلم مشهور كلئوپاترا شروع شد. فيلمي كه يك شكست مطلق به شمار آمد.در ذيل  با برخي از فيلم‌هاي پرهزينه اما شكست خورده در گيشه آشنا شويد:


 47 رونین محصول 2013

 فیلم فانتزي و اكشن 47 رونين سال 2013 به کارگردانی «کارل لینج» ساخته شد و علی‌رغم آنچه انتظار می‌رفت از همان ابتدا با استقبالی خوبی روبرو نشد و در اولین هفته از اکران خود تنها 1 میلیون و 300 هزار دلار فروخت.

نگاهي به فيلم 47 رونين با حضور كيانو ريوز

ولی در نهایت با تبلیغات فراوانی که برای اکران و پخش فیلم «47 رونین» شد، این فیلم در گیشه سینماهای جهان تنها توانست 105 میلیون و 500 هزار دلار فروش کند که با توجه به بودجه 225 میلیون دلاری فیلم و همچنین هزینه‌های کلان تبلیغ و اکران فیلم، حتی هزینه‌های ساخت فیلم به سازندگانش بازگردانده نشد.

«47 رونین» با بازی «کیانو ریوز» داستان چهل‌وهفت رونین، زندگی واقعی گروهی رونین (سامورایی بدون ارباب) در قرن هجدهم ژاپن است که برای گرفتن انتقام مرگ ارباب خود دست به شورش می‌زنند.

علاوه بر «ریوز» بازیگران دیگری چون «هیرویوکی سانادا»، «تادانوبو آسانو» و «رینکو کیکوچی» در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.


جزیره کات تروت محصول 1995/ مترو گلدوين ماير

«رنی هارلین» که با فیلم «جان سخت 2» در سال‌ 1990، به عنوان کارگردانی خوش‌فکر و موفق، شناخته شده بود، «جزیره کات تروت» را براساس فیلمنامه‌ای مشترک از «مایکل فروست بکنر» و «جیمز گورمن» ساخت.

این فیلم که با بودجه‌ای بالغ بر 98 میلیون دلار ساخته شد در اولین ماه‌های اکران خود تنها 18 و نیم میلیون دلار فروش کرد و کمپانی «مترو گلدن مایر» را با بزرگترین شکست تاریخ سینما در گیشه روبرو کرد.

نام فیلم «جزیره کات تروت» در کتاب گینس نیز به عنوان بزرگترین شکست سینمایی گیشه در طول تاریخ به ثبت رسیده است.

«جزیره کات تروت» داستان دو گروه از دزدان دریایی است که برای یافتن جزیره‌ای پنهان و اسرارآمیز که گنجی باارزش در آنجا مدفون شده با یکدیگر مبارزه و رقابت‌ می‌کنند.

در این فیلم بازیگرانی چون‌ «جینا دیویس»، «ماتیو مودین»، «فرانک لانگلا» ایفای نقش کرده‌اند.


سقوط کاخ سفید محصول 2013

فیلم اکشن و حادثه‌ای «سقوط کاخ سفید» به کارگردانی «رولند امریش»، سازنده فیلم‌های موفقی چون «روز استقلال»، «گودزیلا» و «کاخ سفید» داستانی حمله‌ای بزرگ به کاخ سفید است که از طرف مهاجمانی صورت می‌گیرد که به دنبال به گروگان گرفتن رئیس جمهور «جیمز ساویر» (با بازی جیمی فاکس) هستند، در این میان از سویی دیگر پلیسی به نام «جان کیل» (با بازی چنینگ تیتوم) می‌خواهد رئیس جمهور را نجات دهد.

در حالی حدود 150 میلیون دلار صرف ساخت این فیلم شده بود، این فیلم در سطح جهان تنها توانست 138 میلیون و 200 هزار دلار فروش کند.

سازندگان این فیلم برای ساخت این فیلم بیش از 91 میلیون دلار ضرر کردند، البته هزینه مربوط به ضررهای برخاسته از بازاریابی و توزیع فیلم در سراسر جهان نیز در این میان لحاظ شده است.


رنجر تنها محصول 2013

این فیلم وسترن با بازی «جانی دپ» در سال 2013 میلادی است که داستان ناگفته‌ای را روایت می‌کند  که «جان رید»، یک مجری قانون ( با بازی «ارمی همر»)  را تبدیل به قهرمان عدالت می‌کند. اکنون او با کمک «تونتو»، یک سرخپوست کامانچی بومی آمریکای شمالی بر حرص و فساد غلبه کنند.

این فیلم که گفته می‌شود بیش از 95 میلیون دلار خسارت (شامل هزینه‌های بازاریابی فیلم) برای سازندگانش در بر داشت، با بودجه‌ای بالغ بر 250 میلیون دلار ساخته شد ولی تنها 239 میلیون و یکصد هزار دلار در سطح جهان فروخت.

فیلم سینایی «رنجر تنها» که پس از چندین بار تأخیر به نمایش درآمد علی‌رغم آنکه 100 میلیون دلار صرف تبلیغ و بازاریابی آن شده بود،بودجه‌ای که پیش از آن صرف تبلیغ و اکران فیلم‌های موفقی چون «دزدان دریایی کارائیب» شده بود، نه تنها از سوی منتقدان با بازخوردهای تلخی روبرو شد، بلکه در گیشه به سختی شکست خورد.


پير پسر محصول 2013


هالیوود در سال 2013 میلادی براساس فیلم موفق «اولد بوی»، ساخته «پارک چان ووک»، محصول کشور کره جنوبی، که خود یک اثر اقتباسی بود، اقدام به ساخت فیلم جدیدی دیگری تحت همین عنوان کرد.

علی‌رغم آنکه 3 میلیون دلار صرف ساخت نسخه کره‌ای این فیلم شده بود، هالیوود با 35 میلیون دلار آن را بازسازی کرد ولی فیلم از همان ابتدا در گیشه با بی‌توجهی روبرو شد، آنچنانکه در گیشه  سینماهای جهان تنها توانست 4 میلیون دلار فروش کند.

نسخه هالیوودی فیلم «اولدبوی» به کارگردانی «اسپایک لی» و با بازی بازیگران مشهوری چون «جاش برولین» و «ساموئل ال.جکسون» ساخته شد.

این فیلم همچون نسخه کره‌ای خود، داستان مردی را روایت می‌کرد که شب تولد دخترش توسط شخص یا اشخاصی ناشناس ربوده می‌شود و به مدت 15 سال در اتاقی کوچک زندانی می‌شود و ناگهان در یک روز بدون آنکه کسی را ببیند یا علت این همه سال زندانی بودنش را بداند، آزاد می‌شود و او اکنون به دنبال چرایی این 15 سال حبس است.


گلوله به سر محصول 2012

این فیلم سینمایی اکشن که اولین بار در جشنواره فیلم رم به نمایش درآمد،  در سال 2012 با بودجه 55 میلیون دلار در هالیوود ساخته شد ولی در سطح جهان توانست تنها 9 میلیون و 500 هزار دلار فروش کند.

کمپانی «برادران وارنر» اگرچه تلاش کرده بود تا با استفاده از محبوبیت آثار اکشن «سیلوستر استالونه» در میان علاقمندان به سینمای اکشن، آنها را این بار نیز به سینما بکشاند ولی در نهایت مجبور شد که تن به خسارتی بالغ بر 45 میلیون دلار بدهد.

فیلم سینمایی «گلوله به سر» را «والتر هیل» براساس فیلمنامه‌ای نوشته «الساندرو کامون» کارگردانی کرد. «کامون» نیز فیلمنامه‌اش را براساس رمانی فرانسوی نوشته «متز» نوشته بود.

همشهری آنلاین

mp3down بازدید : 35 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)

خرید اینترنتی گن لاغری مردانه
انواع لنسر

متر لیزری یا فاصله سنج وسیله ای است برای اینکه اگر بخواهید در یک مکان در حال ساخت ، فاصله ها را اندازه یکی از این روش ها استفاده از متر لیزری و وسائل التراسونيك می باشد محاسبه سطح و حجم با استفاده از ست محاسبه موجود در این دستگاه

دستگاه متر لیزری اولتراسونیک بسیار دقیق مدل CP 3007

عکس متر لیزری

با قابلیت اندازه گیری محیط و حجم در واحدهای متر مربع و متر مکعب

دارای ال سی دی ضد آب

مشخصات لیزر 650nm

فرکانس 40kHz

قیمت خرید پستی با باطری کتابی 85 هزار تومان

قیمت خرید نقدی با باطری کتابی 78 هزار تومان


آشنایی با متر لیزری ، مسافت سنج متر لیزری ، مسافت , فاصله سنج DT300 در قرن حاضر با توجه به پیشرفت های شگرف ، برای اندازه گیری فاصله و یکی از این روش ها استفاده از متر لیزری و وسائل التراسونيك می باشد دستگاه نفوذ پذیری خاک

mp3down بازدید : 36 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)

نمايندگي گربر
انواع چراغ

یک مرد 66 ساله‌ی هندی 39 همسر، 94 فرزند و 33 نوه دارد. این مرد در مناطق شمال شرقی هند زندگی می‌کند. جالب‌تر اینجا است که همه آن‌ها زیر یک سقف زندگی می‌کنند.

تمام اعضای این خانواده‌ 167 نفره در یک ساختمان چهار طبقه زندگی می‌کنند. ساختمانی که 100 اتاق داشته و در روستای کوهستانی در ایالت میزورام هند واقع شده است. گقتنی است این منطقه با برمه و بنگلادش مرز مشترک دارد.

زیونا چانا می‌گوید: «من در یک سال 10 بار ازدواج کردم.»

همسران این مرد 66 ساله از یک خوابگاه در مجاورت اتاق خصوصی زیونا به طور اشتراکی استفاده می‌کنند. افراد محلی می‌‎گویند که او تمایل دارد همیشه هفت یا هشت زنش در کنارش باشند.

پسران و همسرهایشان و تمامی فرزندانشان هم در اتاق‌های اختصاصی خود در همان ساختمان زندگی می‌کنند، اما آشپزخانه‌‎ی آن‌ها مشترک است.

همسران این مرد به نوبت آشپزی می‌کنند. دختران او نیز همیشه مشغول نظافت خانه و شستن ظرف‌ها هستند. مردان خانواده نیز کارهای خارج خانه نظیر کشاورزی و دامداری را انجام می‌دهند.

میزان مصرف مواد غذایی این خانواده نیز درخور توجه است؛ مصرف روزانه 90 کیلوگرم برنج و حدود 59 کیلوگرم سیب زمینی به طور قطع یکی از دغدغه‌های اصلی آن‌ها است. البته آن‌ها به منابع خودشان دل بسته‌اند و هرز گاهی نیز دیگران به آن‌ها کمک می‌کنند.

زیونا می‌گوید: «حتی همین حالا هم آماده‌ام که خانواده‌ام را بسط دهم... من برای ازدواج حاضرم هر کاری انجام دهم. تعداد کسانی که باید از آن‌ها مراقبت کنم زیاد است و به همین خاطر خودم را فردی خوش‌شانس می‌‎دانم.» مسن‌ترین همسر آقای چانا سه سال از او بزرگتر است.

آقای چانا در 17 سالگی با او آشنا شده بود. او یک فرقه‌ مسیحیت به نام «چانا» را اداره می‌کند که چندهمسری را مجاز می‌داند. این فرقه که در ژوئن 1942 شکل گرفت، باور دارد که به زودی به همراه عیسی مسیح بر جهان حکومت خواهد کرد. گفتنی است حدود 400 خانواده در این فرقه عضویت دارند.

فرادید

mp3down بازدید : 38 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)

فروش اینترنتی دستگاه طراحی ناخن
چراخ

کک و مک بیشتر در افرادی شیوع پیدا می کند که پوستی روشن و سفید، موها و چشمانی رنگی دارند.


اگر کک و مک دارید، بهتر از هرکسی می دانید کک و مک های‌تان در تابستان بیشتر و پررنگ تر از فصل های دیگر است، بنابراین احتمالا به دنبال راه حلی موثر می گردید. معمولا افرادی که کک و مک دارند در همه جا به دنبال یافتن راه‌هایی برای از بین بردن آن‌ها هستند. البته کک و مک هیچ گاه خطرناک نیست و حتی هستند افرادی که عقیده دارند کک و مکی ها صورت های بامزه ای دارند و همین، زیبایی متفاوتی به آن ها بخشیده است، اما این امر کاملا سلیقه ای است و بستگی به شخص دارد.
 
اگر شما هم جزو افرادی هستید که چندان کک و مک های صورت تان را دوست ندارید اول از همه باید بدانید درمان قطعی برای این کک و مک ها وجود ندارد، ولی می توان با ملاحظاتی خاص و به کار بردن راه حل هایی ویژه آن ها را تا حد زیادی کمرنگ کرد تا دیگر نخستین چیزی که روی پوست شما خودنمایی می کند کک و مک نباشد.
 
مجرم اصلی کیست؟
کک و مک بیشتر در افرادی شیوع پیدا می کند که پوستی روشن و سفید، موها و چشمانی رنگی دارند که در واقع نتیجه طبیعی عمل سلول های رنگ ساز است.
 نقاطی از بدن که در معرض تشعشع آفتاب قرار می گیرند، بیشتر دچار کک و مک می شوند و این بدان علت است که در اثر تابش آفتاب و اشعه ماورای بنفش، ملانین که از سلول های رنگ ساز پوست ترشح می شود، به طور ناهماهنگ در سطح پوست جمع و باعث به وجود آمدن کک و مک می شود.
 
به وجود آمدن کک و مک می تواند دو علت داشته باشد یا ژنتیک است یا به دلیل قرار گرفتن زیاد در مقابل آفتاب. بعضی از افراد به طور ارثی مستعد کک و مک هستند و معمولا همین افراد بعد از قرار گرفتن در آفتاب به راحتی صورت شان پر از کک و مک می شود و این دقیقا همان دلیلی است که همه جا، استفاده از ضدآفتاب تاکید می شود.
 
کک و مک های ناشی از آفتاب معمولا روی کمر و شانه های افرادی به وجود می آید که بیشتر اهل آفتاب گرفتن هستند. هر چند درمان قطعی برای این عارضه وجود ندارد، اما استفاده از ضد آفتاب، پرهیز از قرار گرفتن در معرض نور شدید خورشید و ایجاد پوشش مناسب پوست مثل از انواع حفاظ ها (کلاه و عینک) کرم ضد آفتاب و. . . می تواند در کاهش آن نقش داشته باشد.
 
اگر به دنبال موثرترین راه هستید
اگر به دنبال این هستید که کک و مک های تان را تا حد امکان کمرنگ کنید یا حتی از بین ببرید، باید از تکنولوژی های جدید مثل لیزر استفاده کنید. زیرا اولا لیزر مخصوص درمان کک و مک تقریبا بی عارضه است البته درصورت استفاده از دستگاه های خوب و معتبر و مهم تر مهارت و تجربه کافی پزشک و دوما هیچ درمان دارویی برای از بین بردن کک و مک آن هم برای مدت طولانی وجود ندارد و تمام لک بر هایی که در بازار دارویی وجود دارند، حتی بهترین آن ها فقط می توانند باعث کم رنگ شدن کک ومک ها و گاها از بین رفتن موقت آن ها چند ماهه شوند. البته از آن جا که لیزر سطح رویی پوست را می سوزاند احتمالا روزهای اول پوست ملتهب خواهد شد.
 
آنچه باید درباره لیزر بدانید
 کک و مک ها از ملانین هستند و ملانین از موادی است که طیف های لیزر را جذب می کند و در نتیجه نور و اشعه لیزر می تواند کک و مک ها را تا حدی از بین ببرد. البته در بیشتر موارد از بین رفتن کک و مک به صورت موقتی است و این که به طور دائمی از بین برود بستگی به نوع پوست و ژنتیک شخص مراجعه کننده دارد. البته انجام مراقبت های دیگر نیز در دائمی شدن بی تاثیر نیست. تا به حال لیزرهای متعددی برای درمان کک و مک ساخته و به کار گرفته شده که البته مکانیسم بسیاری از این لیزرها نسبتا شبیه به هم هستند.
 
شما برای این کار باید به یک پزشک متخصص پوست و مو یا جراح زیبایی مراجعه کنید. نکته مهمی که باید در مورد لیزر درمانی درنظر گرفته شود این است که جلسه اول تست درمانی انجام شود بدین معنی که یک منطقه از صورت که دچار لک است با انرژی های متفاوت لیزر شود و درصورتی که بعد از یک ماه نتیجه لیزر خوب بود سایر مناطق مبتلا هم لیزر شوند.
 
کدام کرم‌ها مناسب هستند؟
 یکی دیگر از راه های درمان کک و مک که باید حتما توسط پزشک انجام شود، استفاده از لایه بردارهای شیمیایی است. البته این لایه بردارها می توانند سبب به وجود آمدن عوارضی چون قرمزی، پوسته پوسته شدن و حتی تاول شوند، اما بعد از چند روز سطح روی پوست شما را لایه ای جوان و تازه می پوشاند که نه تنها صاف تر و نرم تر است بلکه لک های روی آن نیز کمرنگ شده و گاهی نیز محو شده است.
اما لایه بردارهای ساده تری نیز وجود دارد که می توانید خودتان در خانه استفاده کنید وبسیار کمک کننده هستند؛ رتینول یکی از این هاست، این ماده تقریبا یک لایه بردار شیمیایی است که از ویتامین A تشکیل شده و ماده ای ضد التهاب است که می تواند در درمان کک و مک هایی که ناشی از التهابات سلول های پوستی هستند بسیار موثر باشد.
 
بسیاری از کرم های موجود در بازار رتینول دارند، این ماده در پوست نفوذ می کند و ویتامین A موجود در آن، بازسازی سلول های پوستی را افزایش می دهد به عبارتی باعث پوست انداختن می شود و در نتیجه لایه رویی پوست که کک و مک ها روی آن هستند از بین می رود.
 
تمام راه‌های ارزان نابودی کک و مک‌ها
راه حل های خانگی وجود دارد که از قدیم برای از بین بردن کک و مک ها استفاده می شده، در این راه حل از موادی استفاده می شود که در همه آشپزخانه ها وجود دارند و به طور حیرت آوری می توانند موثر باشند.
 
شیر ترش شده ممکن است کک مک ها را کامل از بین نبرد ولی می تواند کمک کند رنگ آن ها کمی روشن شود و این به علت اسید لاکتیک موجود در آن است. میزان این اسید در شیر ترش شده بسیار بیشتر از شیر ترش نشده است. برای این کار کافی است صورت تان را با مخلوط شیر ترش شده و آب بشویید.
 
روش دیگر، استفاده از ماسک خامه ترش است که تقریبا مثل شیر ترش عمل می کند، شما باید لایه ای ضخیم از این خامه را به صورت تان بمالید و اجازه دهید حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی پوست باقی بماند تا اسید لاکتیک جذب پوست شود. سپس صورت تان را با آب بشویید. بهتر است برای خشک نشدن پوست تان نیز بعد از شستن، از مرطوب کننده استفاده کنید.
 
یک راه حل رایج دیگر، مالیدن آب لیموترش به کک و مک هاست. اسید سیتریک ماده فعال موجود در لیموترش است. این اسید در واقع نوعی روشن کننده (بلیچینگ) طبیعی است. در حقیقت معمولا آب و عصاره انواع مرکبات در مراقبت های پوستی به کار می روند چون می توانند چربی های پوست را متعادل کنند و لک ها و رنگدانه های پوستی را کاهش دهند.
 
پس از تمیز کردن پوست، آن را با ورقه های نازک پوست گوجه فرنگی کاملا می پوشانید و می گذارید یک ساعت روی صورت بماند و بعد صورت را با آب گرم می شویید. این عمل را روزی ۲بار تکرارکنید. خواهید دید هر روز که می گذرد ازکک و مک صورت شما کاسته می شود. در این روش اگر قبلا به پوست خود لیموترش تازه نیز بمالید بهتر است.
 
بعد از تمیز کردن پوست، آب آلبالو را گرفته و آن را روی پوست صورت خود بمالید، به مدت یک ساعت، این عمل را روزی دوبار تا زمانی ادامه دهید که کک و مک شما از بین برود. بعد از استفاده از این ماسک صورت را با آب گرم بشویید.

منبع : مجله سیب سبز



 

mp3down بازدید : 42 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)

لنز ماکرو برای موبایل
شكاري

جدیدترین لیزر سبز حرارتی با کاربرد دوگانه ( چراغ قوه پلیسی و لیزر خطی ) موجود در بازار خدمتتان تقدیم میگردد محصول 2016 بهترین وسیله کاربردی با دو کاربرد

لیزر سبز 100 میلی وات

لیزر سبز اصل را از ما بخواهید

لیزر سبز

لیزر پوینتر 100 میلی وات اصلی با قدرت لیزر سبز 7 کیلومتری

با پرتو لیزر سبز خطی منظم و متراکم

ادامه توضیحات لیزر سبز

دارای دو خط لیزری 90 درجه عمود بر هم موارد کاربرد: سنگ کاری کاشی کاری سرامیک کاری دیوار چینی سقف کاذب و موارد متنوع اجرایی دیگر

تعداد صفحات : 24

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 238
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 223
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 334
  • بازدید ماه : 642
  • بازدید سال : 6,429
  • بازدید کلی : 30,289